onsdag 24 november 2010

Skynda, skynda, jobba, jobba...

Idag har jag jobbat som en dåre för att försöka få undan det mesta så att jag skall kunna ägna mig lite åt InDesign som jag gick en kurs i förra veckan. Det är ju (tyvärr) så att om man inte tittar på det som man har gått igenom ganska så snart efter en kurs, så glömmer man snabbt vad det var man lärde sig. Det är emellertid inte lätt att sitta ostört någon längre stund så att man kommer in i det. I början går allting så väldigt mycket långsammare också, men skam den som ger sig. Men jag fasar för att göra en annons, det går väl bra med produktblad m.m. som inte är så "noga" med. Kan tänka mig att det kan bli en del fel i början, och varifrån skall man få tag i alla dessa fina högupplösta bilder som behövs? Bara det i sig är ju en hel vetenskap.

1 kommentar:

  1. Du har så rätt. Man vill ju använda sina nya kunskaper direkt!

    SvaraRadera