måndag 24 maj 2010

Uppdatera din blogg

Jag läste någonstans att rekommendationen var att uppdatera sin blogg sisådär en 3 gånger om dagen... Va! Hur har man tid med det? Ja, kanske om man är chic modebloggare och har en bärbar dator med sig som man kan slå upp var som helst (på ett café till exempel) och skriva några rader då och då. Eller när man är hos frissan kanske? Jag planerar att gå till frissan på fredag. Kanske jag skall ta och blogga lite därifrån? Nej, skämt åsido - vem skulle vara intresserad av att läsa om hur det går till när en kontorsråtta går till frissan? Men jag kanske gör det bara för skojs skull... Vi får se!

Kommande råttfrissa?

1 kommentar:

  1. Jag fattar inte heller hur man ska hinna det! Vi måste ju jobba också...
    Ser fram emot fredagsblogg från frissan - kanske med bild?

    SvaraRadera