lördag 31 juli 2010

Snart är semestern slut...

På måndag börjar jag jobba igen efter 4 veckors semester. Det skall faktiskt bli skönt att gå till jobbet och komma igång. Så känns det i alla fall just nu... men på måndag morgon är det säkert inte så kul när klockan ringer vid 05.30. Man kommer ju aldrig i säng i tid på kvällarna heller... Just nu känner jag mig i alla fall inspirerad att jobba, ingen ågren alls.

Jag kunde inte motstå att gå in på mina mail via jobbets server och kolla lite hur det står till med inkorgen. Det var närmare 250 mail (!) Det kommer att gå en hel del tid till att rensa detta på måndag. Många mail är dessutom från vår egen server som säger att "inkorgen överskrider storleksgränsen". Smart va? Om man inte hade fått dessa mail hade ju inkorgen inte blivit full så fort. Jag vågar inte ens tänka på hur infoadressens inkorg ser ut. Det blir väl jag som får ta tag i den också. Tur att det mesta kan raderas.

Dessutom såg jag att det ligger två webborder och väntar. Kul! Kunderna håller också på att komma igång igen efter semestern. Om några veckor är det mässa också och det är alltid fullt upp inför den. Jag kommer nog inte att ha några problem att fylla nästa vecka på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar