tisdag 1 juni 2010

Bloggare är vi allihopa...

Hur gammal är en genomsnittlig bloggare egentligen? De flesta bloggar verkar skrivas av folk under 20 år. Jag kom häromdagen in på en blogg där bloggaren var runt 25 år och upplevde sig i äldsta laget. Vad skall jag då säga, jag som är nästan dubbelt så gammal... Men jag antar att alla bloggar kan hitta sin läsekrets och att åldern inte alltid har någon betydelse, särskilt inte om man är intresserad av samma saker. Det viktiga är bara att bloggen är relativt lättsam och lättläst och så får man absolut inte bli deppig av att läsa den. Det tycker i alla fall jag, den gamla bloggande kontorsråttan.

1 kommentar:

  1. Och jag då som typ(!) är 10 år äldre än du. Kul är det och jag tror fullt och fast på att alla kan hitta sina läsare.
    /(den gamla bloggande)Sekreteraren

    SvaraRadera