måndag 13 september 2010

Nu har jag flyttat!

"Före" Här bakom väggen finns mitt
nya kontor, ingång till höger.
Jag har ju inte skrivit om flytten på ett tag, men - JO - nu har jag äntligen flyttat in i mitt nya kontor! Själva flytten gick väldigt smidigt, det tog bara några timmar att flytta alla pärmar m.m. från ett rum till ett annat. Nu har jag "bott in mig" i några dagar, så det känns ganska bra. Utanför håller snickarna och elektrikerna fortfarande på att jobba. Emellanåt får man stänga dörren för att det är ett sådant oväsen. Det skall bli en utställningshall för våra maskiner utanför kontoren och även ett utbildningsum. Det är inte riktigt klart ännu, så lite rörigt är det fortfarande.
"Efter" Nu är den tråkiga väggen borta.

Många pärmar blev det...

Hej då "gamla" kontoret! Så rent har
det inte varit på länge där inne.

1 kommentar:

  1. Så mycket ljusare det ser ut. Bara de ljusa möblerna gör ju att det blir skillnad. Hoppas du kommer att trivas i ditt nya rum :)
    /Sekreterare

    SvaraRadera