måndag 30 augusti 2010

Har jag gjort bort mig nu igen?

Jaja, man lär sig så länge man lever... jag skulle starta en ny blogg och råkade därmed ta bort hela beskrivningen "om mig" på den här bloggen. Inte har jag sparat texten någonstans heller. Jobbigt! Får försöka komma ihåg vad det var jag hade skrivit. Det är bara det att den beskrivningen inte riktigt passar till den nya bloggen som jag hade tänkt döpa till Gnällinjen (!) Då skulle man ju behöva en annan, mer passande beskrivning om sig själv, men man kanske får skapa sig ett nytt Google-konto i så fall...??? Int´vet ja´!

2 kommentarer:

  1. Hej! Hittade sidan cachad i juli på Google. Så här såg beskrivningen ut då: Utbildad sekreterare i mitten av 80-talet, närmare bestämt 1984. Det var då jag gick ur Ernst A Hedéns Gymnasium i Göteborg, en postgymnasial "sekreterarkurs" där man lärde sig alla tricks som man kunde ha nytta av i sitt framtida yrke. Efter diverse turer har jag nu landat hos ACG Nyström - "världens bästa jobb"!
    Hälsningar,
    Sekreterare

    SvaraRadera