onsdag 14 april 2010

Inspiration på beställning?

När man bloggar borde man gå omkring med en bärbar dator och vara inloggad hela tiden, så att man bara kan slänga ur sig något när det dyker upp i huvudet. Egentligen borde man ha ett chip i hjärnan kopplad till en dator så att tankarna automatiskt blev nedskrivna. Tänk vad långa blogginlägg man skulle ha då. Fast kanske ingen skulle orka att läsa allt jidder. Klar nackdel.

När jag funderade över att starta en blogg, så kollade jag på en del bloggar och vad folk skrev om i allmänhet. Ofta när jag börjar kolla andras bloggar så blir jag bara så himla trött på något sätt. Det brukar ju oftast inte stå så mycket kul eller intressant i dessa bloggar, att bara läsa om mode är ju inte så kul i längden. Men det beror väl förstås på vad man har för intressen!

2 kommentarer:

  1. Ja man vill gärna läsa om saker som man är intresserad av. Livet som kontorsråtta t.ex. Kul!
    /Sekreterare

    SvaraRadera
  2. Så trevligt att få en kommentar! Den första någonsin för denna blogg. Jag hoppas att jag kan bidra med en del intressanta inlägg i framtiden.
    /"Ulla-Bella"

    SvaraRadera